Portal, który spełnia najwyższe oczekiwania singli


W telewizji ruszyła czwarta już kampania reklamowa serwisu randkowego eDarling.pl. Dobrane propozycje partnerów, wiarygodne profile oraz spełnianie oczekiwań singli wobec poszukiwania drugiej połowy – właśnie te zalety portalu eDarling promują najnowsze spoty reklamowe.

 

Od pierwszego lipca 2013 roku w telewizji można obejrzeć 4 najnowsze spoty reklamowe portalu randkowego eDarling.pl. Celem kampanii jest zaprezentowanie portalu jako miejsca spotkań singli w sieci, w którym mogą liczyć na wysoki poziom usług oraz gdzie mogą znaleźć wiarygodne profile innych użytkowników. Bohaterowie spotów zdecydowali się na poszukiwanie partnera na eDarling, gdyż są tu uwzględniane ich osobiste preferencje oraz mają możliwość poznania osób, które spełniają ich oczekiwania.

 

Kampania obejmuje działania w telewizji (m.in. TVN 24, stacje Telewizji Polsat, At Media oraz kanały tematyczne TVN). Spoty zostały wyprodukowane przez berlińską firmę Film Deluxe, która od kilku lat wspiera firmę Affinitas GmbH w kreacji nowych spotów reklamowych.
Reklamy można obejrzeć także na kanale eDarling na Youtube.