O nas

Serwis eDarling – jedna z wiodących internetowych platform randkowych w Europie, należąca do berlińskiej firmy Affinitas GmbH, swoją działalność w Polsce rozpoczęła na początku 2010 roku.

Oferta naszego portalu jest skierowana do singli poszukujących poważnego i długotrwałego związku. Podstawą funkcjonowania naszego portalu jest naukowo opracowana metoda doboru partnerskiego, dzięki której jesteśmy w stanie starannie wyselekcjonować propozycje partnerów, optymalnie spełniających oczekiwania naszych użytkowników. Jako jedyny serwis europejski, oferujemy naszym użytkownikom usługę „Poznajcie się” umożliwiającą usprawnienie, a także ułatwienie nawiązania kontaktu z drugą osobą.

W trosce o komfort użytkowników oraz jakość świadczonych przez nas usług, szczególną wagę przywiązujemy do zachowania wysokich standardów dotyczących zarówno jakości produktu, doboru partnerskiego, jak również serwisu oraz bezpieczeństwa naszych użytkowników. Sukces w tym zakresie potwierdzają certyfikaty i wyróżnienia przyznane naszej firmie przez niezależne organizacje oraz instytucje certyfikujące.

Metoda doboru partnerskiego

 

Metoda doboru partnerskiego eDarling opiera się na modelu matematycznym, który umożliwia dopasowanie partnerów, odwołując się do danych demograficznych, osobistych preferencji użytkownika oraz jego psychologicznego profilu. Podstawą doboru partnerów (w trzech wymienionych wyżej zakresach) są odpowiedzi udzielone podczas jednego z najbardziej szczegółowych testów osobowości, oferowanych do tej pory przez portale randkowe.

 

Dane demograficzne zawierają istotne dla stworzenia związku informacje, takie jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania (swoje lub partnera) oraz wykształcenie.

Osobiste preferencje składają się z pytań oscylujących wokół istotnych dla użytkownika tematów, dotyczących postrzegania życia, z perspektywy tworzenia długotrwałego związku, takich jak: „Jak ważna jest dla Ciebie religa lub światopogląd Twojego partnera/ Twojej partnerki?” lub „Czy chcesz mieć dzieci?”.

Psychologiczny profil bazuje na pięcioczynnikowym modelu osobowości, tzw. „Wielkiej Piątce” (ang. „Big Five Personality Traits”), który w latach 90. XX wieku stał się jednym z najważniejszych i najpopularniejszych założeń współczesnej psychologii osobowości. Na jego podstawie możliwe jest dobranie dwóch osób w taki sposób, aby miały one możliwie jak największe szanse na stworzenie długotrwałego związku. Jeżeli u użytkowników występuje także dopasowanie demograficzne oraz zgodność osobistych preferencji, wówczas zostają sobie przez nas przedstawieni jako propozycje partnerów.

Dobór partnerów jest procesem, podczas którego pozostają zachowane wszelkie zasady bezpieczeństwa. Oznacza to, że wszystkie dane są kodowane oraz przechowywane w taki sposób, aby zarówno inni użytkownicy, jak też osoby trzecie nie znalazły się w ich posiadaniu.

Daty i fakty

 Powstanie firmy

Listopad 2008

 Siedziba

Kohlfurter Straße 41/43
10999 Berlin
Niemcy

 Pracownicy

300

 Użytkownicy

Ponad 13 milionów użytkowników w Europie

 Kraje

Polska, Niemcy, Austria, Szwajcaria, Francja, Holandia, Szwecja, Włochy, Hiszpania, Rosja, Belgia, Czechy, Norwegia, Chile, Meksyk, Dania, Węgry, Finlandia, Słowacja, Irlandia, Wielka Brytania, Nowa Zelandia, Australia, Kanada, Republika Południowej Afryk