Nowy wymiar randek w sieci na eDarling.pl
W telewizji i Internecie ruszyła trzecia już kampania reklamowa serwisu randkowego eDarling.pl. Profesjonalna obsługa klienta, weryfikacja profili oraz uwzględnianie osobistych preferencji – tak według twórców wygląda nowy wymiar randek w sieci na eDarling.
Złożona z sześciu spotów kampania reklamowa ruszyła 1 kwietnia. Jej celem jest przedstawienie portalu eDarling.pl jako nowoczesnego serwisu randkowego oferującego swoim użytkownikom najwyższy poziom usług. Bohaterowie spotów podkreślają, że eDarling jest takim miejscem w sieci, gdzie osoba samotna może odnaleźć partnera spełniającego jej oczekiwania oraz liczyć jednocześnie na pełen profesjonalizm portalu.
Kampania obejmuje działania w Internecie oraz telewizji (m.in. TVN 24, stacje Telewizji Polsat oraz grupy At Media). Kreacją oraz planowaniem i zakupem mediów na potrzeby akcji zajęła się firma Affinitas GmbH, właściciel marki eDarling. Spoty zostały wyprodukowane przez berlińską firmę Film Deluxe.
Reklamy można obejrzeć także na kanale YouTube.